tirsdag 2. mars 2010

Siste dagen på Thon hotell Hallingdal

Hei!

Beklager for at jeg ikke har fått lagt ut dette før.. Men har vært så mye å gjøre så har ikke hatt tid.. Fredag etter utplasseringa måtte jeg rekke 18.33 toget, så dro jeg med Pia(søstra mi) og pappa for å spise. Også dro jeg på ferie. Så har ikke hatt tid før, men bedre sent enn aldri! ;-)

Men her kommer hvertfall det jeg gjorde siste dagen på utplasseringa som jeg hadde på Thon Hotell Hallingdal. Jeg møtte opp kl 12 som avtalt med Sylwia som er resepsjonssjef på hotellet. Jeg leste om "Retningslinjer for avvisning/utkastelse av gjester" og "Thon member brukermanual" for å vite litt mer om disse tingene. Sylwia viste meg hvordan man legger inn bonuspoengene til en gjest som er Thon Member, på nettet. Også ble jeg Thon Member selv.

Jeg fikk lov til å øve meg på DEMO hvor jeg la inn reservasjon, sjekket inn (både fra reservasjon og walk in), tok utsjekk og øvde meg på å legge inn posteringer på rom. Var litt vanskelig i begynnelsen, men ble lettere etterhvert når jeg gjorde det noen ganger. Lærte også hvordan man sletter en postering hvis man har skrivi feil, eller lagt den på feil rom.
Også klargjorde jeg de rene rommene som vi fikk på lapp fra vaskehjelpa.

Gikk kl 18 i dag!

- Marte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar