fredag 13. november 2009

5. dag i utplassering :-)

I dag var det min 5. dag i utplasseringa :-) Startet kl 10 i dag, som jeg har gjort hele uken ! I dag var det også Linda som åpnet butikken. I dag så har jeg gått bort til kunder og spørt om de vil ha hjelp, også har jeg hjulpet de om de har trengt hjelp. og noen ganger ender det i salg, og som jeg sa i går, så begynner jeg å kunne kassa nå,, man må logge seg på kassa, og da bruker jeg Linda eller Anita sin kode når jeg skal selge noe. Fikk også inn noen varer, så da registrerte jeg de inn på data. Fant også frem sko/støvler på lageret om det var noe som skulle fylles opp, eller om en kunde ville prøve en annen str.

Dagen i dag har også vært veldig lærrik, og jeg liker meg veldig godt! ;-)
Er så synd at det bare er en uke igjen,, det går jo så fort..

God helg :-D

1 kommentar:

  1. Hei ser at du starter kl 1000. Gjelder det alle dagene denne uken. Kan du legge ut vaktene dine for uka. Sitter nå å sjekker opp blogger for å komme på besøk. Så bra at du får prøve deg i kassa :) God jobbuke videre mvh Line

    SvarSlett