mandag 9. november 2009

Første dag i utplassering :-)

Dagen begynte med at jeg startet på jobb klokken 10. Den første oppgaven jeg fikk var å fylle opp med varer i hyllene. Anita (min kontaktperson) viste meg hvordan jeg skulle finne ut hvor mange som var igjen av en gummistøvel, også skulle jeg finne det på bakrommet. Etter det måtte jeg gå gjennom butikken å fylle opp om det var noen som manglet, det var en enkel måte å bli kjent med butikken på ;-) Etter det så var det ikke så mye som skjedde frem til det kom varer, da var det å prise noen av varene og sette de på bakrommet.

Har også ekspedert noen kunder idag,, Anita har også vist meg hvor man kaster søppla hen.

Jeg syntes det har vært en super dag, og jeg har lært mye :-) Og jeg gleder meg masse til de neste dagene disse to ukene ! ;-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar