torsdag 11. februar 2010

Fjerde dag i utplassering

Hei!
I dag kom jeg kl 09 på jobb. Begynte med å dekke på bord som folk brukte i går. Jeg dekket på glass, bestikk og servietter på de bordene hvor det ikke var. Når jeg var ferdig med det, så fikk jeg beskjed om å rydde inn frokosten, noe som jeg gjorde, og hun synes jeg gjorde all ting så fort, så hun visste nesten ikke hva slags oppgaver hun skulle gi meg.

Fikk også i oppgave å fylle opp salt- og pepperbøssene, men vi fant ikke pepper, men fylte opp saltbøssene fordet, og satte de ut på bordene igjen. Vasket bordene og støvsuget gulvet også.

Når jeg var ferdig med det også, leste jeg om Thom Member, hva det går ut på og hvordan man blir medlem.

Tilslutt ble kl 12 og jeg fikk beskjed om å gå, for det var ikke noe å gjøre!

(Bilder kommer)

- Marte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar