onsdag 10. februar 2010

Tredje dag i utplasseringa

Hei!
I dag kom jeg på jobb klokken 09 og var klar for å jobbe. Når jeg kom inn i resepsjonen så møtte jeg Sylwia som har vært syk og ikke kom før i dag. Hun sa at jeg kunne komme tilbake klokken 14 for det var veldig lite å gjøre for meg når jeg kom så tidlig. Så da gikk jeg tilbake til søster, og var der til det var på tide å dra tilbake til hotellet. Når jeg kom tilbake så fikk jeg øve meg på å legge inn reservasjoner og sjekke inn personer på en "øve-bruker", sånn at jeg lærte det uten at det gikk utover hotellets oversikt over personer som kommer og bor på hotellet.

Når klokken ble 15 så kom Kai-Triin som jeg jobbet med fram til jeg skulle gå. Kai-Triin og jeg gjorde i stand møte rom hvor det skulle bli holdt kurs/møte senere i kveld. Når klokken begynte å nærme seg 18 så gikk vi ned med kaffe, te og mat som de hadde bestilt.

Lærte også hvordan man lager Chailatte(skummet melk og te som er kjempe godt!), for jeg kunne ta en kaffe pause, og da kunne jeg lære hvordan man lager kaffe, men siden jeg ikke drikker kaffe, så lærte hun meg hvordan man lager Chailatte! Og det høres ikke godt ut, men jeg ble overrasket over hvor godt det egentlig var! ^^ ..

Gikk klokken 18 i dag! :)

Forresten så skal Sylwia lage en vakt plan til meg for neste uke, så slipper jeg å komme klokken o9 når jeg ikke begynner før klokken 14!

- Marte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar