tirsdag 9. februar 2010

Første utplasseingsdag

Hei!
Fikk ikke blogget i går da dte vr problemer med nettet.. Men skrev det inn i word, så jeg husket det! ;-)

Jeg møtte opp på jobb kl 0900. Jeg startet dagen med å hilse på min kontakt person Stein Rudi, og pratet litt med han, før han viste meg veien til resepsjonen hvor jeg hilste på Rune som er resepsjonist. Rune viste meg rundt på hotellet, og han lærte meg å legge inn reservasjoner på dataen. Var litt vanskelig å begynnelsen, men nå går det mye lettere! ;)

Ellers hjalp jeg med å finne frem glass/kopper som vi satte på konferanserom, hvor det skal bli holdt møter. Fikk også lest beredskapsplanen og andre ting som gikk under samme område. Møtte også på andre som jobber på hotellet, kjempe koselige alle sammen! Gikk 16.30 i dag! :-)

- Marte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar